تقویت انگلیسی با خواندن اخبار

تقویت انگلیسی با خواندن اخبار

آیا در جریان اخبار هستید؟ آیا روزنامه ها، پخش اخبار تلویزیونی یا رادیویی را ترجیح می دهید یا برنامه های خبری را در تلفن خود دارید؟ اگر دوست دارید آخرین اخبار و موضوعات جاری را دنبال کنید، می توانید از آن برای بهبود مهارت های انگلیسی خود نیز استفاده کنید. امروز، ما در حال ارائه ایده ها و بررسی راه هایی برای یادگیری زبان انگلیسی با استفاده از روزنامه ها، برنامه های خبری و برنامه ها هستیم.

اخبار چگونه می تواند مهارت های انگلیسی شما را بهبود بخشد؟

برای مطالعه هر موضوعی به منابعی نیاز داریم و اخبار می تواند منبع خوبی برای یادگیری زبان انگلیسی و سایر زبان ها باشد. اخبار همیشه جدید است! بنابراین، این بدان معنی است که همیشه منابع تازه ای در موضوعات مختلف وجود دارد که می توانید برای بهبود مهارت های انگلیسی خود از آنها استفاده کنید. همچنین، داستان‌های خبری خیلی طولانی نیستند – خوب، بسیار کوتاه‌تر از یک رمان یا کتاب درسی انگلیسی. این می تواند یک مزیت باشد اگر برنامه شلوغی دارید، زیرا می توانید بر روی یک مقاله (یا اگر وقت دارید بیشتر) تمرکز کنید.

راه های یادگیری زبان انگلیسی با استفاده از روزنامه ها، برنامه های خبری و برنامه ها

موضوعاتی را که به نظرتان جالب است تماشا کنید یا بخوانید

توصیه می کنیم موضوعات خبری را انتخاب کنید که برایتان جالب است. چرا؟ مطمئنم کلمات و عباراتی را از آهنگ هایی که دوست دارید به خاطر می آورید! به طور مشابه، به احتمال زیاد واژگان جدید انگلیسی را به خاطر می آورید و مهارت های انگلیسی را از یک موضوع خبری که از آن لذت می برید توسعه می دهید. به عنوان مثال، اگر عاشق ورزش هستید، برای اطلاع از آخرین اخبار به بخش یا کانال های ورزش بروید.

موضوعات خبری یا داستان هایی را که قبلاً می دانید انتخاب کنید

اگر اخبار را دوست دارید، مطمئناً آخرین داستان ها را به زبان خود می خوانید یا گوش می دهید. این می تواند یک مزیت باشد، زیرا اگر قبلاً داستان را به زبان خود خوانده باشید، با زمینه آشنا خواهید شد.

به عنوان مثال، ممکن است یک برنامه خبری در تلفن خود به زبان مادری خود داشته باشید که ابتدا آن را بخوانید. سپس می توانید داستان را دوباره با استفاده از یک برنامه خبری انگلیسی بخوانید تا مهارت های انگلیسی خود را توسعه دهید.

در مورد خبر پیش بینی کنید

هنگام خواندن مقالات و گوش دادن به برنامه های خبری، می توانید با پیش بینی مهارت های خواندن و شنیدن انگلیسی خود را توسعه دهید. توصیه می کنیم ابتدا تیتر را بخوانید یا گوش دهید و سپس به خود فرصت دهید تا فکر کنید. به نظر شما چه اطلاعاتی در مقاله گنجانده خواهد شد؟

می توانید با استفاده از کلمات و عبارات در عنوان، همراه با اطلاعاتی که قبلاً در مورد موضوع می دانید، پیش بینی کنید. این به شما کمک می کند واژگان انگلیسی خود را برای این موضوع خبری خاص (به عنوان مثال ورزش، سرگرمی، تجارت و غیره) فعال کنید. همانطور که به خواندن یا گوش دادن ادامه می دهید، می توانید بررسی کنید که آیا پیش بینی های شما درست بوده است یا خیر. این روند مداوم همچنین به شما کمک می کند تا به مقاله خبری علاقه مند شوید.

سعی کنید نکات اصلی را شناسایی کنید

پس از استفاده از سرفصل ها برای فکر کردن و پیش بینی خبر، توصیه می کنیم به سرعت کل مقاله را بخوانید یا گوش دهید. نگران کلمات یا عبارات فردی نباشید – فقط سعی کنید یک نمای کلی (یا طرح کلی) از داستان خبری داشته باشید.

این می تواند به شما کمک کند مهارت های خواندن خود را بهبود ببخشید و به شما کمک کند تا سریعتر بخوانید. از طرف دیگر، می تواند مهارت های شنیداری شما را توسعه دهد تا بتوانید نکات اصلی مقاله را درک کنید.

واژگان انگلیسی خود را توسعه دهید

اخبار نمونه های عالی از زبان انگلیسی را در زمینه ارائه می دهد و فرصتی را برای توسعه واژگان انگلیسی خود در موضوعات مختلف فراهم می کند.

به طور طبیعی، می توانید کلمات را در فرهنگ لغت جستجو کنید و آنها را به زبان خود ترجمه کنید. با این حال، توصیه می‌کنیم ابتدا سعی کنید معنی مقاله را حدس بزنید یا آن را بررسی کنید. سپس همیشه می توانید در فرهنگ لغت انگلیسی چک کنید یا ترجمه کنید.

صحبت کردن در مورد موضوعات خبری فعلی را تمرین کنید

قطعا یادگیری زبان انگلیسی با استفاده از روزنامه ها، برنامه های خبری و اپلیکیشن ها امکان پذیر است. با این حال، اگر فرصت دارید، سعی کنید در مورد اخبار به زبان انگلیسی نیز صحبت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی ها


سایتهای مفید

لنگوئج دانلود